Kawan-kawan dunia akhirat ^_^

Masa Depan ^^

Saturday 28 July 2012

Merinduimu

Assalamu'alaikum
Saya blogger baru. Follow saya bagi yang nak follow, bg yang xnak follow xpe. Hari ni aku nak buat entry aku yang first. Tajuk MERINDUIMU. Mesti korang semua ingat rindu kat pakwe kan? Maaf lahh aku xde pakwe lagi. Aku xlaku mcm korang semua.. Hikhikhik :D

Sebenarnya aku rindu kat family aku kat sabah. Korang mesti xtahu yang aku ni asal Sabah kan. Aku asal sabah. Mak ayah aku org sabah. Tapi aku dah lama tinggal semenanjung. Korang nak tahu x knpe aku pindah semenanjung? Nak tahu kena lahh tunggu entry seterusnya. JengJengJeng.. Hikhikhik :D

Yang aku paling rindu mak aku. Rindu dia sangat. 


Ni lahh mak aku. yang belah kanan tu mak aku. Belah kiri tu kawan dia. Nama mak aku FARHAN BIN JAMAHALI. nak promote jap. hahaha :D

Second adik aku yang dua orang tu. Nak kata kembar, xkembar pon. Tapi dorg berdua ni macam kawan baik. Sayang dorg berdua.


Yang kakak kat belakang, nama dia SITI NURHIDAYAH , yang adik yang kecik tu, nama dia SITI NURFATIHAH. Tgok nama pon dua2 ada siti dan nur. Aku xde. Sebab aku special case, adik beradik pompan aku yang paling cantik, that's why xde siti. hahahaha :D

Orang yang ketiga yang aku rindu sangat, adik aku yang sangat manja.

 Gambar mcm nak bagi kaki je kan. hahaha :D Ni adik aku yang ke 6. Nama dia pon ada siti jugak. SITI WARDAH. Umur dia sekarang 3tahun. Dah besar dah dia kan. Aku jumpe dia last mase umur dia baru setahun lebih. xpandai cakap lagi. Sekarang ni, asal aku call mak aku je mesti dia nak cakap. Ngengade. :P

Ada lagi sorg adik aku yang aku sangat2 nak jumpe. Tak pernah jumpe lagi. Sebab masa dia lahir aku xde kat sabah. Umur dia sekarang baru nak masuk 4 bulan. Baby lagi. Malangnye aku xde gambar dia. Macam mana agaknye muka dia ye. Cantik mcm aku x? haha. Mesti cantik sebab nama dia xde siti. Nama dia RAUDHAH je. Simple like me. 

Adik aku sebenarnye ada 7 org. Aku anak pertama. So, adik beradik aku semuanya 8 org. Adik aku yang lelaki, aku xrindu sangat, kecuali adik bawah aku. Umur 18 tahun. Belajar kat Politeknik Kota Melaka. Nama dia MOHD ASRIH. Ni orangnye.


Ni je gambar dia yang aku ada. Ramai orang cakap dia ni hensem. Hensem ke? Seriously aku cakap, xhensem langsung. haha :D dia ni dah berpunya ke belom aku pon xtahu. Tapi dia ada crush. Dia ni nak kata playboy, tak. Sebab dia xsuka layan pompan. Bila dah suka tu, dia akan suka dgn pompan tu je, unless pompan tu xsuke dia or xlayan dia, nnt dia cuba lahh lupakan. Hahaha.. Aku sayang dia sangat. Dia ni lahh yang paling rapat dengan aku. 

Adik aku yang second nama dia AL-SAHID, umur dia 13 tahun, form 1. Yang third MOHAMED NADZMI,  umur dia ni plak 10tahun, darjah 4. Besar dah dorang kan. Pelik2 kan nama kitorang. hahaaha ..Yang dua orang ni aku xde gambar dorg. Klu dorg tahu, mesti dorg kecik hati sbb aku xletak gmbar dorg. Maaf la ye adik2 ku.

Okay lah, That's all for this entry. Saja nak berkongsi. Bila dah update entry ni, terubat pulak rasa rindu dengan dorang semua. Miss them all. I LOVE YOU ALL.. 


Family adalah segalanya bagi aku.
Sayang lahh family anda selagi masih hidup.
Bye, Assalamu'alaikum :)

No comments:

Post a Comment