Kawan-kawan dunia akhirat ^_^

Masa Depan ^^

Thursday 17 January 2013

WEEKEND kat Kuala Pilah :D

Assalamu'alaikum w.b.t...


Aku pelat, tak bisa bicara seperti kamu, lidahku panjang berbintal-bintal #np at era.fm. Yahhhh, aku bosan duduk kat Kuala Pilah ni. Antara dilema sebagai pelajar UiTM Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Yuhuuu, tanya lah semua pelajar kat sini. Majoriti akan cakap benda yang sama. Maybe lecturer pun akan cakap benda yang sama jugak. Hikhikhik over pulak aku ni. Okay, maaf maaf. 



as a S.T.U.D.E.N.T  :)


Tadi quiz kimia alhamdulillah dapat jawab. Tinggal satu soalan pasal reaction alkene. Heee :D Okay, minggu depan full with tests and quizzes. Wahhhh, kau mampu? Hikhikhik. Test 1 kimia, test 1 physics, test 1 statistics, test 1 csc, and quiz 2 physics maybe. Lalalalala. So, the conclusion is aku kena study weekend ni. TAPI ???? *evil laugh*



Yahhh, that's me :)



Bila nak study, buka lappy nak baca slide, tapi apa yang aku buat? Tengok MOVIE. Yuhuuu. Tengok movie lagi best. Tengok slide ngantuk. -.-' Apa nak jadi lah dengan aku ni. Masa new year pasang azam tinggi-tinggi. Belum masuk bulan dua aku dah tak terurus dah. Macam mana nak kahwin ni, diri sendiri tak terurus lagi. Macam mana nak uruskan anak2 dan suami nanti. Eh, tetiba cakap pasal kahwin lak. #Kbai.




Aku letew. Buweksss :p



Okay, benda yang harus dihabiskan masa weekend ni :
  • Mission Impossible 1-4
  • Harry Potter 1-7
  • The Lord of The Ring 1-3
  • Twilight (Eclipse and Newmoon)
  • The Expendables 
  • Doraemon
  • Atashinchi

Eh? Studynya bila? Heee :) Esok test, malam kang study lah. Study last minute, baru namanya aku. Aku tetap aku. Takleh nak jadi orang lain lah. Dah cuba nak jadi rajin, tapi awal sem je menjadi, dah tengah2 sem berterabur semuanya. Aku pun pening.


P/S : Adik-adik kat luar sana, jangan jadi macam akak ni. Akak ni pemalas. Hee :) Tapi takdelah malas sangat actually. Pantun dua kerat ini akak ubahsuaikan untuk adik-adik kat luar sana.

Study hard, study smart,
Don't jahat-jahat, this is my nasihat.



Selamat membaca semua.
Jangan malas-malas study tau
Bye, wassalam :D

2 comments:

  1. Waaaa komik doraemon dan Atashinci . hahaha bestt :D btw good luck for the test eh ? STudy last minute tu samalah kite . hee

    ReplyDelete
  2. Heee. :) Thx for the wishes. My fav cartoon.

    ReplyDelete