Kawan-kawan dunia akhirat ^_^

Masa Depan ^^

Thursday 9 August 2012

15 Ramadhan - Shopping

Assalamu'alaikum..

 Salam Ramadhan semua. Entry ni dah lama sebenarnya aku nak post tapi, disebabkan takde USB aku xdapat lah nak update entry ni, sbb gmbar semua dalam memory phone. So, skrg aku mau pulun habis2 buat ini entry(fully sabahan) :) Tahun ni, korang raya katne? Mostly mesti raya kat kampung halaman kan? Tahun ni aku raya Sabah. Bestnye, yelah dah lama xbalik Sabah kan. Ok, skg nak cite pasal entry kita kali ni SHOPPING ... :D

Aku g shopping bersama2 makcik dan my little cuzie ..

Ni lahh kitorang. Bertiga je. Yang tgah tu lahh Joy, my lovely auntie. Yang belah kiri Wawa, my little cuzie. Jap2 nak promote sorang2 dulu :P Jangan jeles :D





Ni joy. Nak promote jap. Dia ni makcik aku. Adik mak aku yang second last. Nama sebenar Suraya panggil Joy sebab dia ni Joyah, banyak cakap. :D Umur 24 tahun. Dah tua dah tapi tak kahwin lagi. Aku panggil dia makcik kekadang je masa aku nak mintak duit or mintak dia belanja baru aku panggil dia makcik. Ambik hati dia dulu. hahahahaha :D




Ni plak my cuzie, nama dia Nursyahwati panggil WAWA. :P cantikkan  cousin aku. Aku ada, kau ada ? :P Dia ni belom berpunya sape nak ? hikhikhik :D Dia stdy kat UTMKL amik civil engineering. Dia ni pandai :)


Ni aku. Sharina, just call me Ina or Sha.


Okay masa promote dah habis, skg masa untuk cerita perjalanan kitorang hari ini. Kitorang g Sunway Pyramid pkul 1.30 pm until 10.30 pm. Kalau dah shopping mmg x ingat dunia dah kan. Haha :D 

First, kitorang shopping kasut wawa ni, sbb dia dah penat pakai heel. Tulah gedik sangat nak pkai heel(padan mukamu) :P Nak cari kedai Nose bukan main payah lahh, g jelajah 1 Sunway tu. Kedai2 kat sana macam tak tersusun lahh. Serabut pala otak cari kedai2 kat sana. G Nose nak beli kasut Wawa jew, lepas beli terus pakai. Kesian kaki dia dah lenguh pakai heel ea.. Then, kitorang g kedai Charles & Keith tu sbb nak g beli kasut Joy pulak :) Kasut dia paling mahal, mentang2 dia bos. Kasut dia je RM129. Pehhh, mahal la siak. Kasut wawa RM35 after sale, aku RM40 after sale. Lpas beli kasut Joy, beli kasut aku plak kat VINCCI. Nak cari kedai Padini bukan main payah lagi hah. Padahal kedai tu dekat2 dgn Nose je. Kitorang g round GF2 tu smpai jumpe. Aduh, sangat penat masa tu. Sunway tu bukannya kecik. Dalam masa kitorang tgah cari2 kdai tu kitorang ada snap pic. Ni antara pic yg di ambil.

Tingginye dia :)

Sharina vs Nursyahwati

Tingginye aku :)

Fullhouse :D

Alololo, shweetnyewww :)

muke2 yang penat :(


Dah ni je yang mampu upload. Cukup lahh ye. Jumpa kedai Padini pon dh pukul 5pm, mmg senak gile org kat sana. Ramai gile2. Sbb sale up to 50%. Mmg murah gile2. Sumpah murah gile.

kasut aku :)

kasut Joy :)


Lepas beli kasut aku, kitorang g buka puasa. Semua kedai makan dah reserved. Sedih je :( kitorang makan jelahh kat J.CO 

buka ni je ..

Tak beli banyak2, sbb nak buka kat tempat lain. Tunggu punye tunggu org tu x call kitorg pon. Stay kat J.CO smpai pkul 8.30pm, tunggu call pnye pasal lahh, last2 keluar je terus. Then, ternmpk Garden try lahh tnye mknan ada lagi ke x? haha, sedih je tnye mcm tu, mcm kanak2 terbiar dah. Orang tu cakap buffet dah habis, so kitorg beli makanan yg order je lahh. 


survey2 menu kat garden :)

beef bolognese, nyumnyum :)


salted egg fried rice n kiwi vs mango :)


mushroom soup :)

salmon :)

total :O

Selesai makan kitorang pon balik lahh. Penat sangat2 masa ni. Tapi best lahh. Sbb sikit pon xkeluar duit. Bos besar belanja hikhikhik :D Sebelum balik sempat lagi amik gambar :)

byebye sunway :P

ini org sdh pening kepala duit sdh habis :P 




Sekadar nak berkongsi cerita.
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin semua :D
Wassalam...










No comments:

Post a Comment