Kawan-kawan dunia akhirat ^_^

Masa Depan ^^

Thursday 9 August 2012

Nak judge me? Silakan...


 Disebalik senyuman ni, terselit beribu masalah :D *tp still nak senyum*


Aku malas nak bajet baik. Aku ni bukan manusia yang sempurna. Pernah jadi jahil jugak. Dan bila sampai sini aku berusaha untuk mencuba jadi macam orang yang kat sini, pakai tudung, pakai baju longgar2, solat, puasa dengan sempurna dan mcm2 lagi.

Aku tak pernah lagi gaduh pasal lelaki yang macam SI** . Ingatkan budak2 sabah je perangai mcm tu, rupanya lelaki kat sini lagi teruk. Sweet talker. Heyh, xhamak lahh dengan kau. Lelaki semua sama je.



Aku tahu siapa aku,
Sesapa nak judge aku silakan.
Korang xkenal siapa aku sebenarnya.
Manusia hanya tahu menilai dari sudut luaran sahaja.
Wassalam :)

No comments:

Post a Comment