Kawan-kawan dunia akhirat ^_^

Masa Depan ^^

Wednesday 15 August 2012

Selamat Hari Raya :)

Assalamua'alaikum ..

Tidak lama lagi Ramadhan akan berlalu pergi, semua manusia sedang sibuk menyiapkan persiapan untuk raya kelak. Adakah anda sudah bersedia untuk meninggalkan Ramadhan tahun ini? Semoga amalan kita pada Ramadhan kali ini diterima Allah dan semoga kita semua bertemu lagi di Ramadhan yang akan datang. InsyaAllah :D

Okay, xnak cakap banyak, pada 15th/august/2012 ni, saya SHARINA BINTI SHAHRI (add facebook saya) :P ingin meminta maaf kepada semua yang pernah saya sakiti, terutama Aishah Malek merangkap classmate saya, housemate saya kerana pada tahun ini dia banyak xpuas hati dengan saya. Maafkan aku Aishah. 

Selain itu, Farahiyah Najah a.k.a JAJA, sbb masalah aku dia dihina2 di laman sosial. Sorry jaja libatkan kau dalam hal ni. Semua ini aku tak rancang. Mintak maaf jugak kepada Mira, Kak Minah, Kak Suha, Zarith, n Eda (semuanya housemate saya sem ni) kalau2 ada terkasar bahasa, terkasar perbuatan, maaf ye :(

Kepada budak2 kelas ST, maya, aqila, kirinn, mira, dharwina, atiqah, faizah rahman, fatimah, mani, waznah, subha, vishanti, vijaya, thenmoli, kharthik, siva, rash, chiep, mail, fitri, acap, az, fatini, izati ada x nama sape2 yg x di sebut? lupe maaf. Aku nak mintak maaf k, ampunkan salah silap aku, halalkan semua ilmu yang korang bagi kat aku, kosong2 k :) Last but not least, SALINA, aku mintak maaf k, sbb buat kau terasa masa nak dekat spm hari tu, sumpah aku xde niat nak kecikkan hati kau, n aku xtahu pon kau terasa dengan aku sbb aku rapat dgn qila, aku mintak maaf k Salina, aku sayang kau sgt, jgn lahh lost contact dengan aku lagi :')

Kepada yang aku xsebut nama tu sori k, aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Maaf zahir n batin k semua :) Kosong-kosong 0

p/s : kepada yang memandu nak balik kampung tu, pandu cermat jiwa selamat k semua. Ingatlah orang yang tersayang :D


Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin
Wassalam :)

No comments:

Post a Comment